phone icon
Woman smiling while wearing headphones
hold business meetings

Korisnička podrška

Ako imate pitanje za korisničku podršku, uputite ga timu zajednice u svome centru – ne samo da je odličan izvor informacija, već vam može pomoći i s većinom upita. Ako vam je i dalje potrebna pomoć, možete se prijaviti na stranicu MyRegus, na kojoj možete pronaći dodatne resurse i otvoriti nalog za podršku.

Kako vam tim zajednice može pomoći

Ako vam je potreban brz odgovor, obratite se timu zajednice. On vam može pomoći s nizom raznih područja:

  • Datepomoć s izradom rezervacija i upravljanjem njima
  • accountažuriranje podataka korisničkog računa ili odgovaranje na upite o naplati
  • Skytvpitanja o IT opremi ili druga vrsta tehničke podrške
  • Searchsvi ostali opći upiti.

Podrška putem stranice MyRegus

Stranici MyRegus moguće je pristupiti 24 sata u danu, svakog dana u tjednu, a sadržava mnoštvo korisnih informacija i resursa:

  • Solutionspristup vodičima s uputama i drugim korisnim resursima
  • all inclusivepregled odgovora na često postavljana pitanja
  • flexiblepružanje povratnih informacija o iskustvima
  • callbackotvaranje naloga za podršku za dodatnu pomoć.